söndag 15 januari 2012

Fler fåglar på gång

Halvfärdig korp i akvarell och pigmentliners (A3)

Uggla i akvarell och pigmentliners (A3)

Har målat en hel del i helgen, bland annat dessa halvfärdiga fåglar. Fastnade på korpen och kände inte för att göra klart den, men hoppas jag får ny lust att fortsätta inom kort. 
Ugglan... ja den kan jag inte riktigt bestämma mig om jag är färdig med eller inte. Kanske bara ska beskäras lite.

Two new birds, not quite ready yet. Felt i got a little stuck on them both.

5 kommentarer:

M/S Design sa...

Så fina!
Kram

Mathilda sa...

Oh - spännande att måla fåglar! Och akvarell, det gillar jag!

byLinn sa...

Mathilda - Va kul att du hittat hit! ja det är min favoritkombo just nu, fåglar och akvarell (;

M/S Design - :D Tackar!

Anonym sa...

Jätte fina aquareller du gör :)
Har du kollat Karl Mårtens? Han använder japansk kalligrafipensel. Inspiration :)

byLinn sa...

Tack så mycket! Ohja Karl Mårtens är en stor favorit! Så underbara hans fågelmålningar